Oj oj oj!

Ja, nu har det hänt saker sen sist...

Jag har börjat äta den antidepressiva medicinen nu, är väl inne på min 7:e dag idag. Har fått ett antal av biverkningarna - illamående, muntorrhet, yrsel, sömnighet, svettningar och huvudvärk. Har dock fixat till tidpunkten jag tar tabletten varje dag, så nu tar jag den precis innan jag går och lägger mig. Så jag sover bort det mesta av biverkningarna iallafall. Har i övrigt varit riktigt däckad också, mest legat hela dagarna, knappt orkat stå på benen. Igår vaknade jag dock relativt pigg, så pigg att jag lyckades ta en dusch för första gången på flera, varma, svettiga dagar. Det var sååå skönt! Lyckades faktiskt vara på benen större delen av dagen sen också! Vilket säkert berodde på den andra stora nyheten......

.....vi ska flytta i höst! Äntligen! Är så trött på att bo på en byggarbetsplats, trött på den höga hyran, trött på att vakta bilen när fotbollsmatcherna tar slut, trött på hyresvärdarnas ovälkomnande attityd... Nu kommer vi flytta till en större lägenhet, för mindre pengar. Dock kommer jag sakna tvättmaskinen och tumlaren... Men det dyker nog upp nån sån hos oss i framtiden. På det nya stället finns dessutom en stor park bakom huset, och skogen finns inom gångavstånd, så det blir bättre för hundarna. Och jag trivs bättre med mer grönt.
Är ni nyfikna på planlösning och lite info, så kolla här.

Dags att promenera vovven lite. Jag orkar bara de korta promenaderna än så länge, och Jörgen får rycka in även för dem ibland. Men idag orkar jag! Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Alma

Jag har sagt det förr och jag säger det igen: hurra! Ser fram emot att få besöka den nya lyan till hösten.

2007-07-19 @ 12:07:32
Postat av: Milla

Tack! Du är så välkommen! Hurra, vad glad jag är! På måndag skrivs kontrakt...

2007-07-20 @ 11:59:47
Postat av: Sayo

Jag är nog lika glad, ser er nästan från sovrumsfönstret ju! :D

2007-07-25 @ 00:07:31
URL: http://sayo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0