Såååå trött.....

....men hade ändå energi nog att starta upp en ny blogg. Har länge bloggat på Lunarstorm men känner mig dels lite väl vuxen för den siten och dels så har inte alla mina vänner tillgång till bloggen där.
Så här är jag! =)

Orsaken till tröttheten idag är att jag och Jörgen tillbringat hela dagen på vår utbildning till allmänlydnadsinstruktörer inom SBK. Idag iakttog vi hundarnas kroppsspråk i vissa valda situationer. Det var väldigt intressant men oxå väldigt uttröttande. Jag trodde faktiskt jag hade koll på hur Smilla skulle reagera i alla situationerna, men men... Hon testade visserligen bara två situationer men i den ena gjorde hon inte som jag väntat mig.. Men det var en bättre reaktion än jag trott, så jag är bara nöjd. :D
Om två veckor har vi nästa träff och då ska vi få arbeta med problemlösning på våra egna hundar. Vi får välja problem själv så jag väljer nog hundmöten med Smilla. Hon stissar fortfarande ur för mycket....

Ujja mig, nu går ögonen i kors snart! Jag får skriva mer en annan dag. =)
Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Åsa, Signe och Lovis

Så trevligt, då ska jag hålla koll på er här istället då :)

2007-03-19 @ 13:02:31
URL: http://www.toktassarna.com
Postat av: Sayo

jaaaaaaaaaaa! KUL!! Mitt lunarkonto är inte funkis längre så lättare för mig att se dina inlägg här :D Hojta till om du vill ha hjälp med nåt (byta till ett mer personligt foto överst (du känner väl igen farsans äppelträd på min?!) eller lägga in script för ip-logg ;) kram!

2007-03-19 @ 22:10:39
URL: http://sayo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0