Piller(s)millorna

Smillas sår blev infekterat till slut, så nu går hon på antibiotika i 20 dagar... Plus att hon fick mer smärtstillande. Den 20:e tar vi stygnen iallafall. Och lite mindre verkar det klia nu. :)

Jag har oxå varit till doktorn. Rådgjorde lite och vi kom fram till att jag ska börja minska ner antidepp-medicinen för att om 6-8 veckor kunna vara helt utan. :D Fick oxå ett betyg på att blodtrycket håller sig stabilt trots att jag minskat ner även den medicinen till hälften. Så jag är helt klart på väg åt rätt håll. :)

Jag har suttit hela helgen och fram till idag och jobbat med mina styrdokument. Det är sååå tråååkigt! Så det blir ganska många pauser. ;)
Men jag har iallafall inte mycket kvar på min affärsplan nu, och jag har gjort en konkurrensanalys färdig. Men det där budgetarbetet ligger fortfarande som ett stort moln över mig.. Hatar ju som bekant siffror, de är inte mina kompisar! Så jag drar mig för det så in i bängen.. Filade ändå en del på min likviditetsbudget i helgen och har iallafall gjort det här året ut klart.
Idag pratade jag med banken och fick reda på vart jag ska vända mig när jag ska kontakta dem för företagets räkning, så så snart affärsplanen och budgetarbetet är färdigt så går jag dit. :)

Idag köpte jag en lina till släden och jag har kollat upp vart jag ska köpa färg. Så imorgon blir det målning! Och förhoppningsvis inköp av regnponchon jag fortfarande behöver. Kollade lite på Biltema idag, där jag köpte linan, men de verkade inte ha nån.

Tack och hej för idag. Nu ska jag rasta liten vovve och sen laga mat. :)

Kommentarer
Postat av: Sayo

hittade du nån regnponcho? kolla Classe O annars, dom har gula fina såna

2008-10-27 @ 19:28:43
URL: http://sayo.blogg.se/
Postat av: Milla

Nej, har inte hittat nån än. Har redan kollat på Clas O, de hade inga gula men vita. Och jag behöver en svart... Så jag letar vidare.

2008-10-28 @ 11:20:39
Postat av: Sayo

välkommen roomie ;)

2008-12-01 @ 21:49:06
URL: http://sayo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0