Flitig

Dagen har precis passerat lunch och redan har jag varit flitig som ett bi. I alla fall med mina mått mätt. :)
Har mailat kunder, ringt min rådgivare och bokat tid, varit ut med hundarna (såklart), fixat lunch, renskrivit intervjun från jobbet igår, tvättat, rensat diskstället och dessutom nyst en sisådär sjuttifnutton gånger. Duktigt, tycker jag, eftersom jag inte gick upp ur sängen förrän framåt elva... ;)

Två ggr den här veckan har jag blivit spontankontaktad av folk som hört talas om mig och vill anlita mina tjänster. Sånt är väldigt trevligt med tanke på att jag ännu inte börjat göra reklam på riktigt.... :D
Det visar ju bara på sanningshalten i vad jag trott och min konkurrent Prickis sagt - att det gott och väl finns kunder till oss alla aktörer här i Örebro. :)
I söndags på utställningen passade jag på att ha på mig min reklam-tshirt. Hur många som faktiskt såg och fäste nån uppmärksamhet vid texten vet jag inte, men man vet aldrig... Att Nona dessutom uppförde sig riktigt bra passade fint in i ekvationen. :)

Idag blir det en jobbdag framför datorn. Har inga möten inbokade idag, men 2 imorgon, 2 på torsdag och 1 på fredag.
Detta innebär att jag har en del att förbereda, varför dagens tomma almanacka passar alldeles ypperligt.
Är dessutom på ett strålande humör, trots annalkande förkylning.

Kommentarer
Postat av: Alma

Vet ju nu att förkylningen bröt ut i feber - krya på dig! Kramar i massor!

2009-02-12 @ 23:12:07
URL: http://almadrake.blogg.se/
Postat av: Milla

Ja, tyvärr.. Men nu är jag på bättringsvägen igen! Lite surt bara att det var tvunget att bryta ut när jag hade som mest inbokat.. Jag fixade första dagen med två möten, men låg utslagen på soffan nästföljande dag och fick därför ställa in de två mötena. Har precis skjutit upp dagens möte till imorgon. Men då ska jag vara på benen ordentligt igen.

Tack för kramarna Alma!

2009-02-13 @ 14:25:22
Postat av: Sayo

sorry för smittan...

2009-02-14 @ 21:12:02
URL: http://sayo.blogg.se/
Postat av: Milla

Hade jag inte fått av dig hade jag fått av nån annan. :)

2009-02-15 @ 21:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0