Spänning...

Hade en pissig natt inatt - svanken värkte när vi gick och lade oss och under natten spred sig den smärtan så den till slut täckte hela nedre halvan av ryggen. Hade dessutom slut på magsyretabletterna så jag försökte ligga på den "bra" sidan hela natten för att minska halsbrännan. Det gjorde att mitt gamla problemområde i ryggen mellan skulderbladen började protestera och oxå göra lite ont... Dessutom lyckades jag inte undvika halsbrännan helt. Fick väcka Jonas vid två-tiden så han hämtade ett stort glas mjölk åt mig och TENS-apparaten. Med hjälp av detta lyckades jag till slut somna och sov nästan oavbrutet till strax efter fem imorse. Eftersom alarmet ändå skulle ringa halv sex så kändes det rätt ok. Smådåsade tills det var dags att gå upp.
Lyckades få nån timmes extra sömn på soffan nu på förmiddagen oxå.

Så länge jag ligger still är det rätt lugnt, men så fort jag reser mig och rör mig i lägenheten så blir magen stenhård och jag alldeles andfådd. Ibland gör det rätt ont oxå, ibland inte så ont. Senast jag lade omkull mig igen så har jag känt magen bli hård då och då även i vila, men det gör åtminstone inte ont då. Har kört med TENSen hela förmiddagen men tog av den nu för att vila musklerna där i svanken lite. Plus att jag tänkte hoppa in i duschen en sväng. Molandet återkommer med full styrka så fort jag inte har den på dock, så den åker nog på igen i eftermiddag.

Hoppas verkligen den här förändringen innebär att det startat igång nu... Tyckte lite synd om mig själv så jag har plockat upp 2 kladdkakemuffins ur frysen till senare... :)
Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Milla

Värkarna tilltar i både antal och styrka, så det kan nog vara så att det är dags... :)

2010-10-26 @ 15:48:24
Postat av: Anders V

o ja! här är en som håller tummarna till er!

2010-10-26 @ 17:09:21
Postat av: Alma

Mycket spännande, måste se till att hålla telefonen laddad! Dock konstrar den och vill inte gärna visa MMS, jäkla skräp....



En massa hejarop till dig!

2010-10-27 @ 02:32:25
Postat av: Milla

Hejarop och hållna tummar hjälpte inte, det lugnade sig framåt kvällen :( Får se hur dagen blir idag.

2010-10-27 @ 06:45:10
Postat av: Sayo

hoppas hoppas!

2010-10-27 @ 13:29:06
URL: http://sayo.blogg.se/
Postat av: Anders V

Fredag kanske?

2010-10-27 @ 17:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0