Moderna tider...

Är det såhär vi ska förklara för lillan en gång i framtiden?!...

"Hur kom jag till världen far?
- Jag måste väl förklara för dig förr eller senare. Mor och jag möttes i ett chattrum. Jag började att maila din mor, senare möttes vi på ett internet cafe i ett eget rum.
- Mor stack då mitt usbminne in i hennes usb-port. Då jag började överföra så visade det sig att vi inte hade någon brandvägg och det var försent att trycka på delete. 9 månader senare dyker ett litet virus upp... och det var du....."

Kommentarer
Postat av: Sayo

ja så kan man ju också säga...

2010-09-03 @ 20:34:17
URL: http://sayo.blogg.se/
Postat av: Alma

Hihi! Jonas, det är bokstavligen för sent att dra sig ur nu...



Kramar till er båda!

2010-09-04 @ 01:45:55
Postat av: Alma

Oh, jag trodde det bara var nonsensord som man ska apa efter för att få sin kommentar publicerad men nu fick jag "anti-Semitism". Kändes märkligt på något vis.

2010-09-04 @ 01:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0